Tisdag!

Tjaaa!
Dagen började super.. försov mig! Vaknade av att mamma klev i rummet och ba ska inte du till skolan idag eller?!?!?.. smart att vakna när man egentligen ska ta bussen! Jaja.. sen skola! Rätt nice dag, slutade vid lunch! Fick föresten reda på mitt spanskaprov igår.... wait for it.... nanana MVG, vem är bäst? känns lite som att det är jag! Nejmen gla' blev man ju. Och idag när jag kom till mattelektionen.. trött som bara den, en halvtimma försent.. fick jag sen lapp där det stod 20+15=35.. tänkte jahapp, vad ska jag räkna ut nu då egentligen?! hehehe.. men det var tydligen mitt resutat på matteprovet! WHAT? jag som tyckte det gick skit.. hur lyckades jag med detta? haha. 35/40 är inte så dåligt ändååå. Så jag är riktigt nöjd! Nä, slutsnackat om skolan nu va..

Slutade ju efter lunch, SNÖSTORM.. hade fått skolfotona när jag kom hem. Hur lyckas man bli så snygg varje år??? frågar mig samma fråga varje gång...  aja, skitsamma!
Nu ska jag sluta bubbla, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0