Hemma igen!

Känns skönt.. eller det var ju tråkigt att åka därifrån men ändå skönt att komma hem! Var hemma vid kanske halv 4? Så har packat upp litegranna och nu sitter jag här och käkar nudlar! Imorgon kan jag slänga upp det jag köpte i Ullared om ni vill? För nu är det så mörkt och bilderna blir inge bra!
Skola imorgon också.. kill me! Orkar inte, lovet gick alldeles för fort! Men ja, inte så långt kvar till jullov faktiskt. Så det är skönt!! Vi hörs senare!


                                                 Bild på mig & Stina i Svenljunga!

Kommentarer
Postat av: konard

kul att leka med Stina

2010-11-09 @ 14:34:29
Postat av: Felicia

SVAR; roligt att du är inne och kollar i min blogg kusin! :)

2010-11-09 @ 18:54:47
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0