Gymnasie tänkandet...

... tar kol på mig! Alla säger typ "men välj det du tycker är kul.." okej, klart jag vet saker jag tycker är kul men inte vet jag om jag vill jobba med det när blir äldre? Och då får man höra "men ta en bredare linje.. det är bättre om du inte vet vad du vill bli". Sant... men ska jag gå en linje bara för att? Bara för att den är bredare? Klart det säkert är bättre att gå en bredare.. men varför ska jag gå typ natur eller ngt liknande med massa plugg(vad man hört iaf) när man redan är skoltrött? Visst, det är bara 3år av mitt liv men ja.. Nä, jag har ingen som helst aning om vad jag ska välja och om jag ska vara ärlig skulle jag önska att det var ett till år i grundskolan för just nu känner jag att jag absolut inte vet vad jag vill göra! Så att man har tid att tänka ett tag till. Jag hoppas att det löser sig iallafall! Vilket jag också tror att det kommer göra tillslut.

Haha, vilken jäkla radda detta blev men jag är helt trött i huvudet av allt tänkadet på detta, så behövde bara skriva av mig lite! Och ta inte detta fel, ska bli skitkul att börja i gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0