Fredagsmys

Tjena!
Idag(okej, igår) var det skola som vanligt.. sista dagen innan helg. Alltid skönt! Hade spanska, engelska, so, svensk och matte! Hahaha, måste bara berätta en rätt pinsam grej som hände på so'n. Nejmen vi satt och snackade.. och sen börjar typ emelie snacka med våran lärare om att vi har svenska efter so'n som vi satt på! Så kommer jag där.. "men hallååå, vi har faktiskt so innan svenskan???" och sen ba "men felicia... vi har so nu..." hahahaha, helt borta.. hade glömt att vi satt och hade so, smidigt! och sen börjar alla garva! asså alltid jag och göra bort mig.. menmen, det får man bjuda på antar jag!
Efter skolan drog jag iaf hem och sen på kvällen drog jag hem till Emelie och träffade henne, cajsa & rille! Vi hade det riktigt trevligt måste jag säga! Haha, blev mycket skratt. Så min kväll var finfin! :)

     
                                                  Jag innan jag drog till Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0