Fina tider

Satt och kollade igenom lite bilder när jag hamnade i en mapp där det fanns bilder på E.M.D. Och då slog det faktiskt mig att jag faktiskt saknar det, saknar dom! Senast var för snart 1 år sen, och det känns faktiskt konstigt, eftersom 08/09 var dom ju min vardag.. eller ja, mina helger iaf. haha! Och det var fina tider det, fina minnen! Kan inte räkna gångerna jag träffat dom på mina två händer, men om du gångrar det med 4.. så får du det ungefär! Jo, knappt 40 ggr. Låter rätt sjukt när jag skriver det, men så var det!
Känner nästan att jag måste åka och träffa som snart om det kommer en spelning i närheten.. bara för att få lyssna på musiken och kanske snacka lite med dom! Så som det var förut! :)

Alla bilder har jag tagit!





Över 2år sen.. han är fin han! <3


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

varsågod! haft en bra dag annars?

2010-11-30 @ 21:30:33
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Laila

danny är het =)

2010-11-30 @ 23:29:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

du fur inte lägga in bilder på mig för då jävlar(")

2011-03-11 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0