Arvika med Emelie 19-21 november

Tänkte berätta lite om förra helgen när jag åkte med Emelie till värmland/Arvika!
Kan ta det lite kortfattat.. hehe! Åka bil, hyra film, spela kort, myskvällar, tidig lördagmorgon, gunnarskog(hahah), båda somnar i soffan hos hennes släkting (hähä), klippa håret, tillbaka till arvika, gick runt i Arvika och Emelie visade läget, fick se festivalområdet, massa prat, skratt, bilar som tutar - måste bara berätta detta, så sjukt kul. Nejmen jag och Emelie var ju ute och gick.. eftersom jag ville se hur Arvika var liksom. Och när vi är påväg hem så kommer det en bil och kör förbi och tutar. Efter kanske 5 minuter körde samma bil förbi igen och tutar.. och sådär höll det på, 4 ggr (!!) körde han förbi och tutade varje gång. Alltså vi höll på att dö av garv, det var riktigt kul hahahaha! & en annan ful sak var ju att varje ungdom som åkte förbi med bil skulle ju alltid styla.. man märkte verkligen att man var i en "småstad". Aja, det var roligt!
Köpa hårfärg, färga håret blondare, träningvärk (fråga mig inte...), sova, gå till stan, stängt där, gå tillbaka hem, äta, åka hem!
Ja, det var så det såg ut kortfattat ungefär, hände ju såklart massa annat roligt! Hade en kul helg, tack Emelie! <3 love u.

                     
                                      Trötta (!!!!) morgonfisar hemma hos Emelies släkting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0