-

HEJ!
Fööörlåt för dålig uppdatering men i torsdags var jag ju somsagt på Ullared! Hittade en del grejer, men det visar jag när jag kommit hem! Träffade även 2 vänner hemifrån också, vilket var lite ballt! haha.  Var även i Falkenberg en snabbis innan vi var i Ullared.
Igår så träffade jag en vän här i Svenljunga, Stina! :) Vi hade det ruuuligt, har inte träffat henne på ungefär 2år kom vi fram till, helt sjukt vad tiden går fort! Och sen på kvällen kom mina mina kusiner hit till mormor och morfar! Så det var mys!
Och idag vet jag inte vad jag ska göra, hade tänkt gå ner på byn men affärerna är ju inte öppna eftersom det är röd dag.. jaja.. så äre! Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i stockholm?! vad gör du i svenljunga?

2010-11-07 @ 16:23:37
Postat av: Felicia

SVAR; jaa, bor lite utanför sthlm! har släkt där.

2010-11-07 @ 19:04:01
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0