Torsdag!

Tja blöggen!
Ligger just nu här i sängen och har just kollat på bella & tyra show.. jaaa, herregud.
Idag har jag varit i skärholmen med elle och issa.. hittade ett par "spetsleggings-shorts" haha.. kan visa på bild imorgon! ;) Men det var trevligt.. förutom att jag var så jävla trött. Kom hem vid 5-tiden och la mig direkt för att jag hade tänkt att "vila" en stund men det slutade med att jag vaknade upp 2 timmar senare när egentligen skulle varit hos beckis... bajs! :( men ska träffa henne imorgon ist, så det blir nice! Så det blev kvällsmys med familjen, grillat till middag och så :) Det var nog min dag i stort sätt. Nu ska jag fortsätta chilla framför datorn, hejs!


 jag tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: J U L I A ( fotobloggen )

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)

2010-05-14 @ 16:04:23
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha ja tyckte det var sjukt kul när Kissie var där, fast det var ganska akward, menmen ^^



kraaam

2010-05-14 @ 22:11:09
URL: http://karlssonsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0