Rixfm festival 21 maj 2010!

Tänkte skriva lite om igår.. vi var ju somsagt i Sthlm och kollade på rixfm festival!
Tog bussen till Beckis vid halv 3, gick hem till henne och lämnade mina saker, sen gick vi ner på stan en sväng och sen gick vi tillbaka till Beckis för att hämta lite grejer. Vid 4 tiden tog vi pendeln mot Sthlm, träffade Sabina & Jenny på pendeln, satt och snackade med dom. När vi kommit till Sthlm vid 5 gick vi till Kungsan och träffade Emelie, Issa, Elle, Emma, Cajsa. Tärffade även söta Lovisa & Rebecka.. kul att se er igen! :)
Gick runt vid Kungsan med Beckis... & jag måste bara säga att jag stör mig på folk som sitter och glor. Hahahaha... typ kollar på en och gör tummen upp?!.. aja.
Vid 7 började allt, stog lite på sidan.. orkade inte stå mitt i smeten. Stod där med Beckis, Jenny, Sabina & sen kom Beckis polare Katja och joinade lite! :)
Allt var väl slut vid halv 10 kanske?.. gick mot pendeln och tog 10 över 10 pendeln hem. Sen drog jag & Beckis hem till henne och tog det lugnt och bara pratade.. sen blev det snark. Alltid lika kul med dig tjejen, älskar dig! <3

Här har ni lite bilder!






PS.. Eric Saade är riktigt snygg, ja!

Kommentarer
Postat av: j e n n i f e r

ååh va kul med Rix FM :D

2010-05-22 @ 18:58:15
URL: http://jennifergracesoderstrom.blogg.se/
Postat av: j e n n i f e r

ohja allt är fint med mig =) Hur är de med dig?

2010-05-22 @ 19:57:28
URL: http://jennifergracesoderstrom.blogg.se/
Postat av: beckis

naw, jag älskar dig med, tack för att du finns!<3

2010-05-22 @ 22:19:47
Postat av: Felicia

svar till Beckis: du är bäst!! (L)

2010-05-23 @ 09:16:59
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0