Night

Nu ska jag snart gå och lägga mig... ville bara skriva lite här innan jag gör det! Idag har det varit skola som vanligt, rätt skön dag, slutade en timma tidigare, slapp idrotten... gick bara typ 2 varv runt fotbollsplanen, haha. Sen fick vi sluta, riktigt nice! ;) Annars har jag inte gjort så mycket idag, städat lite och retats med brorsan.. hehehe, alltid lika kul... speciellt om dom blir irriterade fort, ellerhur? :D haha! nerå.... ;)

Fick föresten hem min tandcheck typ... så nu äre bara för mig att ringa och beställa tid hos tandläkaren. Ska nämnligen få tandställning lilla jag.. men det blir nog efter sommaren! :)

Nu blire sängen, NIGHT!

Kommentarer
Postat av: Hemlighetsbloggarn

Hej! Ville bara säga att jag gillar dina bilder & du har en fin blogg.

Jag har själv precis skapat en blogg och jag skulle uppskatta att ha läsare ;) men jag har en väldigt annorlunda blogg kan man säga, och du får ha överseende med att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om än men men... Skulle bli jätte glad om du kunde titta in :)))

2010-05-24 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0