GAH vad jag suger på att blogga!

åh.... blir så sur på mig själv, vet typ aldrig länge vad jag ska blogga om & har heller ingen speciell blogglust. Men nu resten av veckan kommer hända massa kul grejer, så jag kommer troligtvis ha massa bilder att visa er. Det är mitt löfte för veckan ;) haha.

Idag var jag i skolan för första gången på denna veckan, har varit sjuk sen i fredags så därför gick jag inte till skolan igår. Helt okej dag idag, den längsta & jobbigaste.. men den var ändå helt okej för att vara en tisdag. Imorgon har jag sovmorgon och slutar tidigt, så hoppas på fint väder & sen blir det stan med Emelie, nice!!

Nu har jag nog inte så mycket mer att berätta.... eller jo, idag är de EXAKT en månad kvar till sommarlov. Ska bli helt underbart! Slänger in en sommarbild bara för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0