Tittatitta vem som var här och sjöng tidigare idag..

... det var nämnligen Ola!
Faktiskt ganska kul.. han sjöng 3 låtar, Feelgood, Unstoppable & Natalie! :)
hahaha.. så sjukt härlig dialekt! love it, haha! RRRRrrrrrRr! skååune!
Träffade iaf upp Ellinor och Issa på stan.. träffade även massa annat gulligt folk också! :) Efter Ola sjungit gick jag, Elle & Issa runt lite på stan innan jag gick och mötte upp Beckis. Vi gick och köpt godis och åkte sedan hem till mig och kollade på New Moon! Första ggn faktiskt.. tyckte denna filmen var bättre än första filmen "Twilight" iaf. :) för den tyckte jag inte var ett dugg bra.. haha. men lite konstigt slut på denna.. nu vill man ju se fortsättningen.
Jättemysig fredag! (y)




filmade även när han sjöng Feelgood, checka in den här;

Kommentarer
Postat av: isabelle

i vilka programm gör du dina headers? :)

2010-03-27 @ 16:01:58
URL: http://justbellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0