Shopping i Kista igår

Hejdär!
Söndag idag dårå.. har inte hänt så mycket.. eller jo, jag har faktiskt blekt ett par jeans short nu på morgonen. Just nu hänger dom på tork, så jag får hoppas att det blivit ett bra resultat. :)  Visar kanske upp det senare idag! & nu kollade jag nyss ut genom fönstret och ser att det snöar.. palla. nu vill jag ha sommar!

Men jag tänkte iaf berätta lite om gårdagen.. ASHÄRLIGT väder, skinande sol = brillorna på! åkte ner på stan vid 11 tiden och mötte upp Beckis, och sen tog vi pendeln till sthlm c och sen tunnelbanan vidare till Kista. Stort och bra shoppingställe, många& bra affärer! Hittade lite underkläder, ett gulligt linne och ett par mjukisshorts typ. :) Vi var där till typ 5 tiden innan vi drog oss hemåt. & justja.. när vi kommit fram i s-tälje märkte jag att jag antagligen tappat min brorsas busskort. lite panik fick jag, ja!! hittade det inte och kom med ett busskort mindre.. klant jag är. men det är inte likt mig att tappa busskort och liknande, brukar vara väldigt nogrann när det gäller sånt, jag fattar inte.. men jaja, gjort är gjort.
Annars en supernice dag! (y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0