Fikamys

Hejsaan!
Idag har jag varit i skolan som vanligt.. först hemkunskap, inte så värst kul eftersom min lärare bara pratade hela lektionen (kanske beror på att det var våran första hemkunskaplektion för iår) sen musik, vi skulle sjunga i mick inför hela klassen. jag, issa, elle & gabi sjöng eye of the tiger.. och det gick helt okej faktiskt ;) hahah.. men det som förvånade mig mest var att det kom fram 2st kompisar efter lektionen och sa typ "gud va du sjunger bra felicia" ?!?! :o :o så då blev jag lite småglad :) haha! och sen mattelektion, hade prov och det kändes sådär.. brukar känna mig hyffsat nöjd för det mesta, men denna gången gick det nog inte så värst bra!

Efter skolan drog jag, Issa & Emelie ner på stan, gick och fikade. (en tårtbit och en cola, hahaha, bland får man faktiskt fetta sig lite) Det var riktigt mys i vårsolen genom fönsterrutan! :) Sen drog Issa och jag & Emelie fortsatte kika i affärer på stan, träffade sedan Cajsa som joinade oss.. träffade sedan Mickis, Mel & Natta en snabbis. Hittade en jättesnygg skjorta på H&M (jaaa, jag har fastnat i någon skjort-period).. som jag kikat in för ett tag sedan men inte hittat igen förens nu. Kanske visar den ngn dag. Och sen åkte jag och Emelie hem.
Yeaaaah, det var nog min dag i stort sett ;) vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0