blubb blubb

hahaha.. sämst på att komma på bra rubriker! ;) tänkte berätta lite om helgen!
i fredags gick jag i skolan som vanligt, fick sen lov, YEY! och efter det vara jag bara hemma där på kvällen och tog det lugnt! i lördags stack jag ner på stan och träffade beckis, kikade i affärer och gick sedan hem till henne. och sen blev det att jag sov över där. så det blev en myskväll med beckis, annis & jennifer! <3 kollade på filmen "i taket lyser stjärnorna".. fin film :) & hade en massa kul!
och i söndags var jag men beckis till typ 6 -tiden innan jag åkte hem.
yeaaaah, det var nog min helg kortfattat de! ;)
& idag har jag fått hem kläder ifrån H&M.. snyggtsnyggt.. visar imorgon.

lägger in lite outfitbilder och andra bilder ifrån helgen;




& imorgon blir det nog att åka pulka med beckis & massa annat folk :D hahaha, kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0