Avatar 3D

helluuuuu.
då gör vi ett nytt försök.. råka radera hela min text -.- bajs...
aja, skrev ju igår att vi skulle åka pulka idag, men det har blivit ändrade planer.. haha ;) det blir istället bio med beckis. vi har tänkt se Avatar 3D..
som jag inte sett ännu ;o ska bli riktigt roligt faktiskt.. har ju hört att den ska vara riktigt bra! så vi får väll se vad jag tycker! ;)
nån sett den? vad tyckte du om filmen?

vi åker väll vid 5-tiden nångång, så jag kommer hem senare ikväll. vet inte om jag kommer uppdatera då eller om jag gör det imorgon, ni får helt enkelt hålla utkik ;) då blire massa bilder ifrån dagen och så får ni veta vad jag tyckte om filmen..
som om nån bryr sig, haha.
nejmen nu ska jag fortsätta fixa mig. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0