Oh, it's summer!

Åh, jag älskar att sommaren är här! Underbart väder ute och allt känns bara så bra just nu. Bara en vecka kvar av skolan och så gott som allt är klart med skolarbeten osv.
Idag har jag varit i skolan.. började vid 10 och fick gå hem vid kvart över 11, sjukt nice ;) haha! När jag kom hem så la jag mig och solade och låg väl kvar där i typ 3 timmar. Börjar få färg nu, riktigt nice! Sen kom mamma oh pappa hem ifrån tyskland, trevlans.... OCH jag har gryyym träningvärk. jag är nog den mest otränade människan på denna planet.

Nää, nu måste jag börja läsa lite teknik, har ett läxförhör imorgon! Bye!



                         bilderna tagna idag av mig och min digitalkamera!


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: hihi tack :) <3

2010-06-03 @ 20:53:58
URL: http://jaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0