Lördag

Hej alla söta!
Idag kommer det nog inte hända så mycket.. eller jag ska typ packa och städa rummet. Imorgon åker jag iväg, berättar mer om det imorgon! Sen lite senare idag ska jag även träffa Beckis en liten stund! :)

Igår var det ju somsagt skolavslutning.. var i skolan vid 9 och gick sedan ner till gympasalen.. kollade lite på uppträdanden och sång. Sen gick vi tillbaka till våra klassrum och fick våra betyg osv.. är nöjd med mina! :) Bara ett år kvar nu.. känner lite panik redan.. nationellaprov, gymnasieval, sluta grundskolan, skiljas från alla vänner... nä usch... det vill jag inte! Men får väl fösöka tänka posetivt! Men iaf, det var så himla tråkigt att det var så himla dåligt väder igår.. regnet typ öste ner. Så det blev tyvärr inga bilder ifrån avslutningen, lite tråkigt sådär :(
Men nu är det iaf SOMMARLOV, hur skönt som helst! Jag ska verkligen njuta och ta vara på dethär sommarlovet, hitta på massa roliga grejer och bara ha kul! Tror att sommaren -10 blir helgrym! :D Nu ska jag fortsätta packa, hörs senare!

                                                            jag igår innan skolavslutningen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0