Hej alla söta!

Nu var det ett tag sen men nu ska jag komma igång igen.. i torsdags kväll kom jag somsagt hem. Har varit så himla trött och har varit upptagen. I fredags (midsommarafton) var jag först på förmiddagen ute på landet hos några kompisars sommarstället, det var nice! Sen på kvällen träffade jag Beckis och vi hade det mys här hemma hos mig. Vi satt och pratade, grilla marshmellows, och doppade jordgubbar och banan i smält choklad. Låter det inte gått? :) Hade iaf en finfin midsommar, som jag spenderade med finfina vänner :)

Och idag var jag och köpte en lite älskling... ni ska få se snart :D puss!



Bilder från i fredags, mysigt va? :)

Kommentarer
Postat av: Thilda

Gud vad mumsigt det ser ut! :) <3

2010-07-05 @ 13:48:23
URL: http://thildaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0