HAHA, måste bara berätta en sjukt kul grej...

Känner att jag är tvungen att berätta en sjukt kul grej som hände idag när jag skulle ta bussen till Beckis. Satt och väntade på bussen när 3 killar i typ 18 års åldern kom och ställde sig vid busshållsplatsen. Dom sa ingenting först.. jag hörde att dom ropade på en kille och sa att han skulle skynda sig. Sen kommer bussen och ena killen kommer fram och säger;
killen - skulle du kunna hjälpa oss att halta?
jag - HAHAHA, varför?
killen - jo, så att det tar längre tid innan bussen åker iväg.. annars hinner våran polare inte med. (han hade tydligen gjort illa foten)
jag - HAHA, okej, skulle jag väl kunna göra xd
killen - okej, NU HALTAR VI ALLIHOPA!
*alla börjar halta som om alla gjort illa fötterna*
jag - *döööööör av garv* HAHAHAHAHAHA!


måste sett så jävla kul ut! HAHAHA!
sen på bussen ba "tacka henne för att hon hjälpte oss" "hejdå... och tack för hjälpen igen :D"

HAHA, sköna killar detdär!

Kommentarer
Postat av: Mandiiz

HAHAHAHAH JAG DÖR! Fan vad kul!

2010-06-13 @ 19:44:15
URL: http://karlssonsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0