YEY.. nu funkar vårat internet i nya huset

Det var inte så lång uppehåll med bloggningen som jag trodde... trodde att det skulle ta omkring 1 månad innan vi skule få det.. men nej, det gick fort! :D så det är nice!
Idag har jag varit i vårat förra hus och städat lite granna och sådära. Och sen åkte vi till nya huset, så nu har jag fixat golvet i mitt rum. Så att pappa kan lacka det! Ska bli skönt sen att få in alla sina grejor där! ;) Just nu sover jag liksom i samma rum som min brorsa i en soffa! hahah, mys liksom! ;)

Nejmen senare ska jag nog träffa emelie, vet inte riktigt vad vi ska göra, men de får vi väl se!
OCH jag vill ha tillbaka solen nuuuuu!

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

blogga blogga blogga

2010-08-07 @ 22:10:18
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0