Skärholmen 21/2



Tänkte berätta lite om igår.. jag och beckis drog somsagt till skärholmen för shopping. Gick rätt så smidigt att komma dit. Var väll där vid 1-tiden och vi gick sedan i affärer (hittade massa smaskigt, hihi), satte oss och drack god islatte, kikade vidare, åt lunch och vid 5-tiden bestämde vi oss för att dra oss hemåt. Gick mot tunnelbanan, men alla linjer var avstängda så fick helt enkelt ta bussen ifrån skärholmen till fittja.. som för övrigt hade en ASHÄRLIG busschaffis.. hahahaha, har aldrig varit medom nån så trevlig - "då vill jag välkomna alla nya passagerare på bussen" "i vårby gård är temperaturen på ca -13 grader" "jag vill ursäkta för den lite häftiga inbromsningen" HAHAH, verkligen ashärlig! då blev vi på bra humör ;) men den gick bara halvvägs till vårby gård.. så vi fick hoppa av där i kylan och sedan gå till tunnelbanan som skulle gå därifrån till fittja. När vi kommer till tunnelbanan får vi reda på att det kan ta typ 40min innan tåget kommer så vi orkade inte stå där och vänta. Så vi gick tillbaka till bussen som skulle gå.. går förbi några killar som bussvisslar efter oss.. beckis; "VAAAAAAD?!?!" hahahahaha.. det var sjukt kul! sen när vi kommer fram till bussen så åker bussjäveln iväg så vi missar självklart bussen. LYCKAT! (här kom det mycket svordomar kan jag lova, haha)
Nu var väll klockan vid kvart över 6 (typ en timma senare).. det skulle komma en till buss vid fem i halv 7. Stod och frös så att vi inte visste vad.. bussen kom vid 10 i 7!! 40min sent, duktigt SL. Kom iaf på bussen och kom till fittja vid 7-tiden, och då gick det självklart ingen buss hem.. då hade vi fått stå och vänta i kylan i 40 min. Och det hade vi absolut ingen lust med, så det fick bli att ringa pappsen.. som så snällt kunde hämta oss :) pjuuuuuu.



oj va långt inlägget blev, haha. STORT + till er som orkar läsa ;) men det var iaf våran dag och jag är riktigt nöjd med mina köp. Visar det i ett inlägg lite senare!

Kommentarer
Postat av: beckis

HAHAHHAHAHAH roligt hade vi allafall:D

2010-02-24 @ 17:17:19
Postat av: Felicia

beckis; HAHAHAHA.. självklart! jag har alltid kul med dig (L)

2010-02-24 @ 22:23:16
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0