Nu åker jag till söder

Godmorgon!
Grymt kul kväll/natt/morgon! Victor, Fredde, Jonte, Danne & Hampus lanade.. och sen hittade vi på en massa kul under hela kvällen, det var nice! :)(y) Är helt slut.. somnade vid halv 7 imorse och gick upp vid halv 10.. och snart ska jag åka till söder med Beckis! Får hoppas att jag hittar nånting fint! :)
Hittade ingenting när jag var nere på stan igår med Emelie.. som vanligt alltså.

Men det ska bli kul att dra till söder.. det är så mysigt att gå där och kika i affärer :) sånt gillas!
Nä, nu ska jag fortsätta göra mig iordning.. jag skriver när jag kommit hem.
Då lägger jag upp bilder ifrån helgen ;)
/ f.


Kommentarer
Postat av: ;D

Va cool header! :O //D

2010-02-12 @ 17:47:12
URL: http://simaochdalalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0