Tisdag

Hej på er!
Idag började jag med att försova mig, vaknade kvart över 7. Min buss går halv 8, men jag hann otroligt nog, haha! Har nog aldrig hänt att jag blivit färdig på 10min. Sen skola, slutade vid halv 3. Åkte hem och slappade och sen vid halv 7 tog jag bussen till stan. Träffade fina tjejer på bussen, Fanny var en av dom.. som vanligt liksom, hahaha! Träffade Emelie och sen gick vi till kyrkan på stan och lyssnade på när några hade typ julkonsert? Det var nice.. efter träffade vi Cajsa, Rille, Micke & Linus? och hängde med dom, trevlans!

Imorgon äre studiedag, så det är riktigt niiiiice! :D nejmen nu ska jag inte skriva mer, ni får ha det så bra så hörs vi imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0