Plugggggg

Yes, that's what I'm gonna' do today... har storprov i matte imorgon, SO inlämning tills imorgon & engelska glosor tills imorgon! Woho.. så underbart!! fast näe.

Nejmen idag har det varit skolan iaf, vart på dåligt humör typ hela dagen har det känts som.. höll på att försova mig imorse, missade bussen när jag skulle hem med några meter & när jag skulle köpa bulle (behövde tröst äta.. hahah) så hade jag 7kr och självklart kostade bullen 8kr!!! Bajs liksom, men sen var Emelie så snäll att låna ut 1kr så jag fick min bulle tillslut, haha!

Hörs senare när jag pluggat klart, puss.

                   


Kommentarer
Postat av: Lovisa

dina ögon gumman! to die for, haha.

<3

2010-12-14 @ 16:27:29
URL: http://lovisatingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0