Pluggar

Hallå!
Sitter just nu här och pluggar. Håller på att skriva min NO uppsats, hoppas på att jag blir klar med den tills på onsdag men annars får jag lämna in den efter lovet. Men det känns bra än så länge, denhär ska fasen bli bra alltså! Ska kämpa för mitt kemibetyg!! :) Får hoppas att det går vägen hehe.

Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt, vaknade ganska sent, segade runt och fixade på mitt rum! Hängt lite här vid datan och sedan pluggat. Men helt okej ändå!
Imorgon blir det bowling med klassen... hm, måste ta reda på vilken tid det var eftersom jag tappat bort mitt papper, haha. Men det blir väl kul, hoppas vi! Så jag slutar nog rätt tidigt imorgon, men det är bara skönt!
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0