3dje advent

Hejhejhej!
Sitter här och lyssnar på mysik med tända ljus och pluggar! Duktig jag är, jag vet! Muntlig redovisning i spanska, hahaha herregud. Detta låter inte bra asså.
Men sista skolveckan nästa vecka kan man ju säga, så det är riktigt skönt!! :)

Igår fick jag och Emelie ett litet spontan ryck och bestämde oss för att åka ner på stan vid halv 10. Sen drog vi till Cajsa i rosenlund och överraskade henne, haha. Så hon visade oss runt där.. haha fett läskigt vare!
Jag och Emelie drog hem vid 11.. och när vi är vid busshållplatsen i rosenlund så kommer det en kille och kollar konstigt på oss, haha! Men vi tänkte inte mer på det, sen skulle han ju såklart hoppa av på samma ställe som oss på stan. Vi liksom märker att han saktar in men vi går förbi honom, och precis när vi gått förbi börjar han typ "hosta" lite smått.. haha! Sen när han skulle ta en annan väg än vad vi skulle gå så ba visslar han på mig och typ ler asstort! hahaha, fett söt! Saken var ju den att han var riktigt snygg också! haha shhhh.
Båda jag och Emelie tyckte det var lite roligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV;

hihi, du är söt felicia!!! :D

2010-12-12 @ 18:37:02
URL: http://sandramulfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0