29 december

Godmorgon! för mig iaf.. haha
Förlåt att jag inte bloggat men har gjort så mycket annat så har knappt suttit vid datorn.
I månags var jag med Emelie, vi kollade film och hade det mysigt! Sov hos henne tills igår. Åkte hem på förmiddagen och fixade till mig lite, sen åkte jag till Beckis! Var hos henne en stund och sen åkte vi och kollade på hockeymatch. SSK mot Djurgården, tyvärr förlorade dom med 1-2, vilket egentligen var fel resultat, men sånt händer. Mysig dag iallafall! :)

Idag vaknade jag vid 1, så nu ska jag fixa till mig och sen ska jag ta bussen till stan och möta upp Beckis. Hon ska jobba så jag ska vara med henne som sällskap, blir kul! ♥
Nejmen vi hörs senare när jag kommit hem, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0