Tisdag!

Helluuuuu!
Idag vaknade jag vid typ 11 av att grävmaskinen utanför gick igång. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag skulle upp ändå! Vid 1 träffade jag Issa & Elle, de ville kika hur jag bodde och sedan satt vi i mitt rum och snackade! Mys! :) Senare stack dom hem!
Sedan bestämde jag mig för att göra sockerkaka, så det gjorde jag! Och god blev den också, fasen vad jag är bra! ;) Annars har jag bara chillat hela kvälleeen!
Imorgon ska jag träffa Beckis, ska nog ta en fika i stan och sen får vi se vad vi gör! Ska iaf bli skönt att träffa henne igen! <3
Hörs imorgon, PUSS                                                  

                                                                        Jag idag!

Kommentarer
Postat av: MALINHE

SV: tusen tack! :)

2010-08-18 @ 11:53:05
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0