Tillbaka

Hallå!
Nu är jag tillbaks efter att ha varit och kikat på mobil, vi hade ju tänkt att åka till Ikea men det blev inte så! Men jag hittade iaf en mobil... wiiiiiiie!!! Fast jag får den inte förens på onsdag, eftersom dom inte hade de mobilerna hemma. Men det gör inte så mycket... då har man något att längta till nu när skolan snart börjar... :) Så jag visar vilken mobil det är och sådär på onsdag!

Idag då... ikväll blire kanske att dra ner på stan och träffa en vän. Det är ju sista dagen idag på pretzeltown festivalen, men jag vet inte riktigt, får se hur jag gör!

         
                                                         Jag för några dagar sen!

Kommentarer
Postat av: Lina [FOTOBLOGG]

Så himla fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? :)

kram

2010-08-30 @ 20:44:24
URL: http://linanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0