Tillbaka från Karlskrona!

Heeeej bloggen!
Nu är jag tillbaks från Karlskrona/Dragsö.. eller kom hem i lördags kväll men har inte skrivit ngt förens nu!
Jag kan ju ta och berätta lite vad vi gjorde kanske... Vi har solat, badat, spelat kort, vart inne i stan och shoppat, träffat nytt folk, åkt dragsötåget, åkt båten axel, varit och ätit goda glassar på glaciären, blivit intervjuade av blt, varit på ön och bara myst och haft det riktigt kul! Det var helt enkelt en gryym vecka! Veckan spenderades med Linnea, Hampus, Lovisa, Philip, Linus, Viktor, Johannes & Victor! Riktigt kul! <3
Jag längtar redaaan till nästa sommar, älskar verkligen dragsö!

Men nu är jag iaf hemma.. igår träffade jag Beckis! Vi hade det kul som vanligt! <3
Och idag ska jag träffa min fina kusin Jennifer! Hon kommer nog hit lite senare, så vi ska väl kika lite här på vårat nya hus och sen får vi se vad vi hittar på! :)

Här kommer lite bilder från dragsö!
                     
                    
                    
                    
                    
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0