Lite bilder från dagen!

Skola idag då.. började vid 10-tiden och då skulle vi ha typ brännboll i gympasalen, men man var inte tvungen att vara med, så jag, Issa & Emelie satte ss i omklädningsrummet o lyssna på musik och tog lite bilder! ;) Sen skulle vi till klassrummet för att få lite information och sådär, lunch sen och efter det hade vi bara en kort syslöjdslektion! Så det var skönt, var hemma vid halv 3!

Imorgon blir det också en najs dag, slutar efter lunch! (y) Så jag och mamma ska nog iväg och kolla på en stol till mig som jag kan ha i mitt rum... och sen får jag även min mobil imorgon :D:D wiie, längtar! Ni ska få se den imorgon när jag fått den!

                               
                                                           hehe, en söt mathilda!

                                                                 Issa & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0