Kringelfestivalen 27/8-10

Hallååå
Igår var jag, Beckis, Emelie, Cajsa & Rille (även hans kompis som hette Elvis.. fett coolt, haha) på Kringelfestivalen inne i stan. Åkte in så att vi var där vid 9 tiden, träffade massa trevligt folk (& såg folk man inte vill se, haha). Vid 10 var det typ en eldshow, så det kikade vi lite pååå. Sedan stack alla förutom jag & Beckis iväg så vi gick runt och kikade. Vid halv 11 började Darin spela, han var faktiskt bra! Han har faktiskt en del riktigt fina låtar! Så det gillades, han slutade sjunga vid kvart över 11.. och sen gick det inte någon buss hem till mig förens vid 12. Så vi gick runt och försökte roa oss på bästa möjliga sätt, gick och tog lite kaffe och kaka.. det var riktigt gott faktiskt. OCH DET VAR SVIIIINKALLT ute, man frös verkligen ihjäl! Men tack ni som gjorde kvällen bra! <3
Blir nog att dra ner på stan idag också, ikväll spelar Brolle. Så vi får se, inte för att jag är något stort fan av honom precis men kul att träffa folk! :)

Här kommer lite bilder:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0