HJÄLP!

Det är såhääär att jag är riktigt sugen på att köpa en systemkamera! Har varit länge nuuu, men min lilla digitalkamera har liksom funkat! ;) haha. Tycker faktiskt den är riktigt bra för att bara en liten digitalkamera.. men när man tittar på hur en systemkameras bilder blir så är det ju såklart att man ser stor skillnad!

Men nu kommer jag då till min fråga...
ni som har systemkameror, vilket märke föredrar ni?
Ni får gärna skriva vad modellen heter och även vad den kostar osv...
skulle uppskattas otroligt mycket! Behöver lite hjälp känner jag... och då är det ju bäst att fråga dom som redan har systemisar och vet lite mer än jag själv! Tack på förhand! :)


                    

Kommentarer
Postat av: Sarah

tjenahejsan :) jag har en canon 450D, var jättenöjd med den i början men om jag skulle ha köpt en idag skulle jag nog ha köpt en nikon faktiskt, vet inte varför haha, men canon är absoulut inte dåliga på något sätt haha :p

2010-08-12 @ 17:01:27
Postat av: Felicia

SVAR till Sarah; Hej! tack för ditt tips! har hört att att både nikon och canon ska vara bra men kul att höra vad alla tycker osv! :)

2010-08-13 @ 12:40:32
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0