Fujidirekt.se

Idag fick jag hem mina bilder som beställt hem ifrån fujidirekt.se! Det blir verkligen jättefina bilder till ett bra pris! OCH snabb leveranstid! Beställde bilderna i onsdags eftermiddag och fick dom redan idag! Det gillas! (y)
Har en fotovägg i mitt rum.. och några av de bilderna jag fick hem idag åkte upp på väggen, kul att byta ut bilder och sådär! :) Riktigt fint blev det!! Eller vad säger ni?

                       
                        
                                 
                                              det är inte randiga bilder, utan det bara speglar sig..
                        
                       

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

fasen va nice :o

så vill jag också göra, :D:D:D:D

2010-08-18 @ 14:05:36
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0