Fredagen den 13!

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen så har hunnit fixa till mig litegranna och sådär. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag får väl ringa ngn och höra!
Fredagen den 13de idag också.. vågar man göra ngt idag egentligen?!?!?.. haha!

Och snart börjar skolan ocksåå.. ångest!! Vill inte, samtidigt som jag tror att det blir ett ganska kul år! Jobbigt men kul! Dom flesta säger ju faktiskt att 9an är det roligaste året i högstadiet och även det som går fortast! Så vi får väl se om dom som har sagt det har rätt, hoppas på det iaf! :)

Nää, nu ska jag fixa till det lite på mitt rum och sedan ska jag ta tummen ur och göra ngt!
Pusshaaaaaaj!

                        
                                                           Jag, för ett par dagar sedan!

________________________________________________________________________________________

PS: Fortsätt gärna ge förslag på bra systemkameror i inlägget under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0