Tuesdaaay

HEEEJ BLÖGGEN!
Idag har jag varit och tränat på gymmet med Issa & Elle.. mycket roligt! & jag känner att jag blivit mycket duktig på att gå till gymmet ;) hihi.
Haha.. juste! Måste bara berätta en liten kul grej som "hände" på gymmet. Vi stod och värmde upp när Issa ba; *psssst* "är inte detdär han Hugo?" hahahaha.. jojjemän, det var det allt! ;) ni vet han Hugo som var med i Linda Rosings program för ett tag sedan? och som nu tydligen är tillsammans med Paow? ;) Han var iaf där och tränade på gymmet samtidigt som oss.. lite kul, haha.

Annars har det inte hänt så mycket, bara varit hemma, städat rummet litegranna och nu ska jag nog ta och lägga mig framför soffan och chilledilla! :) Ha en mysig kväll!

Hugo, känner ni igen honom?


Kommentarer
Postat av: ida henriksson - this is my life

sv; jag vet inte..



han har varit min hockeytränare ;)

2010-04-06 @ 21:41:39
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0