Stan med Beckis!

Tjotjo!
Hoppas allt är bra med er.. med mig är det finfint! :) Idag har jag varit med Beckis på stan.. åkte hem till henne vid halv 11 kanske? Var där en stund innan vi drog ner på stan.. träffade söta Flaj!! :D så roligt att se dig igen! Gick och kikade i affärer.. hittade en pincett, en bikini och ett par snykka dojjor som jag är smått kär i ;) hihi. Senare när vi var klara på stan drog vi vidare hem till B igen.. kul som vanligt! (L) love u girl. som förövrigt drar till egypten imorgon.. den fuskigsen.. och kommer sakna henne massa!
Åkte hem vid 6 tiden.. och sen har jag bara suttit och latat mig här framför datorn! Imorgon ska jag troligtvis till gymmet med Elle och Issa! Sånt gillas ;) Nääää, nu ska jag inte skriva så mycket mer.. här har ni dojjorna;




det blev ett par röda.. (L)

Kommentarer
Postat av: ida henriksson - this is my life

när ses vi?

2010-04-06 @ 10:14:17
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0