Söndag & skärholmen med Emelie!

Meeen... gah, nu raderades allt jag skrivit. Då får jag väl skriva om...
Nu var det länge sen jag bloggade igen. I förrigår var jag på fest hos Emelie, asnice var det. Mycket folk och ruuuuligt var det! :) Igår var jag hemma och solade.. asvarmt ute.. låg ute i bikini, GILLAS. Och idag var jag i Skärholmen med Emelie och shoppade. Det var riktigt nice, köpte ett par fräcka rosa shorts, ett nagellack, diadem (?) och en söt ring! :) Kanske visar bild på det nåndag!
Imorgon börjar min praovecka på en lantgård.. hahaha.. HEJ BONDE! vi får väl se hur detta slutar ;) haha.. hoppas djuren är snälla bara! Dåååå äre nog lugnt!

Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt! Bloggar mer imorgon!
Här har ni dagens klädsel ifrån min sida;



Kommentarer
Postat av: wikerd

Jobbigt när texten raderas och sånt :O

2010-04-30 @ 16:22:39
URL: http://wikkystyle.blogg.se/
Postat av: Lisa

hejsan du känner inte mig men fan din byxor är as snygga vart har du köpt dem? :D svara gäran till min mejl [email protected]

2010-05-03 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0