Onsdag

Tjoooo, allt bra med er? Med mig är det finfint! ;) Idag har jag inte gjort något speciellt direkt, bara degat. Imorgon ska jag vara med Emelie.. vi ska ut och fota med hennes systemis..(så det lär nog komma upp några bilder här) och sen ska vi iväg och träna! hihi. På fredag ska jag träna med Issa & Elle igen (haha) och på lördag blir det att åka & se EMD. eller kanske cykla.. hemmaplan ju ;) haha.
Sjuuuuukt länge sedan nu, ett halvår sedan (hahaha okej.. kansk inte fruktansvärt länge sedan men om man jämför när man såg dom ca. 2 ggr i månaden så är det länge sedan) ;) men det ska bli lite kul att se dom igen och lyssna på deras musik igen.. fast somsagt så har jag trappat ner på EMD, vilket jag själv tycker är skönt!
Blir nog en bra avslutning på detta lovet, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0