Nu har jag fått påsklov!

YES.. äntligen lov! Ska bli så himla skönt att bara få ta det lugnt, sova hur länge man vill och vara upp hur länge man vill/känner för! :)
Idag var det en nice skoldag.. började vid 10-tiden med hemkunskap där vi vara gjorde varma mackor, gick sedan ner till filmsalen och kollade när vissa elever sjöng/uppträdde! riktigt duktiga, verkligen! Efter det hade jag bara musik.. och då behövde vi bara bära tillbaka alla grejer de haft i filmsalen och sedan fick vi sluta. :) vid 20 över 1! riktigt nice.. fick LOV & gick jag hem med ett leende på läpparna!

Nu
sitter jag här framför datorn och ska snart börja städa rummet innan Beckis kommer hit och gör mig sällskap! Gullig hon är! :) Så vi ska väl bara vara här för att snacka och chillapilla! :) nice!

              Kanske uppdaterar mera ikväll.. annars får ni ha en bra torsdag! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenjen

sv: inte?:O jaa de ska vi! ni borde ju också vara bjudna :)<3

2010-04-01 @ 22:54:23
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0