Det är dax för fredagsmys.. om det så det sista jag gör (8) lalalal..

Hej dääär!
Hoppas allt är toppen med er. Idag vaknade av att min brorsa väckte mig och frågade om jag fortfarande sov, fick lite smått panik när jag såg att klockan var 20 i 1. Då typ studsa jag upp ur sängen och fixade iordning mig. Vid 4-tiden åkte jag till gymmet där jag träffade Elle & Issa.. det är alltid nice att ha några att gymma med ;) fast jag var inte ett dugg taggad idag om jag ska vara ärlig.. men det gick helt okej ändå.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte göra så mycket faktiskt, rätt skönt ändå. Imorgon blir det andra bullar, då ska jag träffa Jennifer (och förhoppningsvis massa annat folk) och sen drar vi till Audi (bilaffär typ?) här i S-tälje och kollar in grabbsen i EMD. Hoppas på att det blir bra! :) länge sedan sist somsagt.
Nää, nu ska jag sluta babbla.. ha en mysig fredagskväll, kram!

Bild ifrån igår när jag & Emelie var ute och fotade;

Kommentarer
Postat av: ida henriksson - this is my life

felicipluttan!



kan du göra en design åt mig? :))))

2010-04-10 @ 11:48:54
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

snyggiiing :D

Sv: ja de vet jag :D och jagb läser din!<3

2010-04-10 @ 11:53:41
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0