Bad updaaajt! :(

Hej igen! Länge sedan nu.. nu ska jag berätta läget lite, haha. Nejmen förra veckan satt jag inte vid datorn någonting, så jag kunde inte blogga och nu denna veckan har jag haft så bajsmycket i skolan.. massa plugg till prov osv. Men nu ska jag försöka komma igång och blogga igen.. har ju massor att berätta om :)

Idag har jag iaf varit i skolan, var helt okej. Efter skolan drog jag ner på stan med Issa, gick och kikade till och sen kom Thida och joinade oss :) Vi försökte hitta en födelsedags present till en polare... men det gick inge vidare. Vi får väl se hur vi gör. Fest hos Emelie på fredag iaf.. ska bli sjukt nice (y) yeaaah.
Nä, nu måste jag hämta min no-bok och slå upp sidorna och börja läsa, blää.. inge kul men måste tyvärr göras. Byeeeee, vi hörs! :)


Bild från förra veckan nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0