28 april 2010 (igår)

Igår var jag somsagt på prao.. helt okej. Vi fick typ mocka inne hos hästarna (JOBBIGT) och sedan träffade vi en man som jobbade med fåren på gården & han håller även på med sånhär sädesgrej... ni vet typ havre och grejs? haha.. iaf. Han visade oss lite hur det fungerade och så och sedan fick vi gå till ett HÖGT hus där typ havren bildades om man säger så.. 10m högt var det och det var typ asbranta trappor i huset. Och mellan trappstegen såg man liksom ner.. gah, fyfasen va läskigt det var. Fick nästan svindel.. trodde faktiskt inte jag var höjdrädd men igår märkte jag att jag faktiskt var det. Och dit upp går jag aldrig mer upp igen :) haha.
När vi kommit ner på stadig mark fick vi åka efter traktorn uppe på ett stort flak med pressening(?) på. Det var riiiiktigt kul faktiskt :) haha. Annars höll vi bara på med fåren och grejer.


det 10m höga huset...


trätrappan inne i huset ;s tycker det ser läskigt ut att bara kolla på bilden!!!


åka traktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0